خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 08:18
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی عنوان کرد

پیگیری مستمر مشکلات جهت احیای جاده های غرب خراسان رضوی

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس از پیگیری مستمر مشکلات جهت احیای جاده های غرب خراسان رضوی خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری مستمر مشکلات جهت احیای جاده های حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری با رئیس سازمان راهداری صورت گرفت و مسائل و مشکلات جاده های حوزه انتخابیه مطرح شد.

وی اضافه کرد: در خصوص راه های روستایی از جمله روستاهای کلاته تیرکمان به چنار،روستای چنار به دهنو،تکمیل آسفالت جاده البلاغ،حسن آباد سبه از توابع شهرستان‌ششتمد و پروژه های آسفالت روستاهای نجم آباد وعوض بخش مرکزی،پروژه محور خوشمردان-گرمک-اردیز بخش روداب شهرستان سبزوار،ادامه اجرای آسفالت چشمه آوش و روستای بجدن، ملوند، اجنورد منطقه روداب سبزوار و‌روکش آسفالت روستای کلاته سادات،مور وعلی آباد ازتوابع شهرستان داورزن‌ که دستورات لازم اخذ کرده بود،  درخواست تسریع در اجرای این موارد مطرح گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود:همچنین با توجه به درخواست ها و مکاتبات صورت گرفته در خصوص پروژه جاده چشمه سیر، اتمام روکش جاده سبزوار به روداب،جاده سنگرد به شهر سوخته مطرح شد که قول حداکثر مساعدت برای شهرستان های غرب خراسان را داده شد.

وی بیان کرد: همچنین درخصوص جاده های شریانی حوزه انتخابیه از جمله محور سبزوار به حکم‌آباد، روکش آسفالت گردنه روستای بید که متاسفانه شرایط به شدت نامناسبی دارد مواردی مطرح شد و دستورات لازم صادر گردید.

محبی نجم آبادی ادامه داد: در این دیدار نیز بر تسریع در ترمیم پل محور حارث آباد و اتمام‌ پل شامکان تاکید شد و با توجه به تامین‌‌ و خرید باکس های پل روستای یحیی آباد شامکان از محل بودجه دراختیار نمایندگان،درخواست اجرا واتمام این پروژه ها مطرح گردید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه کرد: همچنین در این دیدار به وضع نامناسب جاده های بین شهری و روستایی ومیانگین آسفالت شهرستان های غرب خراسان که از نرم‌استانی وکشوری پایین تر می‌باشد، اشاره شد که درخواست شد که حداقل به میزان ۱۰۰۰‌تن قیر به صورت شناور،علاوه بر قیر پروژه های شهرستان های حوزه انتخابیه جهت آسفالت راه های روستایی تخصیص دهند تا با هماهنگی دستگاه های نظارتی و اولویت بندی جاده های روستایی با پیشنهاد دفاتر نمایندگان و فرمانداری های شهرستان‌های غرب خراسان به صورت تهاتری انجام پذیرد که در این خصوص نیز دستورات لازم رو صادرشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379592
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار