خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 09:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی بیان کرد:

پیگیری دستور رییس جمهور شهید برای رفع موانع را‌ه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز ساری

منتخب مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، با اشاره به اختلاف حقوقی که بین بهره‌ بردار، سرمایه‌گذار و شهرداری پیرامون را‌ه‌اندازی نیروگاه زباله‌سوز ساری ایجاد شده است از پیگیری برای اجرای دستور رییس جمهور شهید در جهت رفع موانع این بخش خبر داد.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دلیل تاخیر در افتتاح نیروگاه زباله‌سوز ساری به عنوان یکی از مهمترین نیازهای استان مازندران، گفت: کارهای این پروژه تقریبا تمام شده است و فقط باید راه‌اندازی و تامین اعتبار شود که البته مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منتخب مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون تنها یک اختلاف حقوقی مختصر بین بهره بردار، سرمایه‌گذار و شهرداری ایجاد شده است که رییس جمهور فقید در سفر اخیر خود به استان مازندران به وزیر کشور دستور دادند که حل شود.

وی تاکید کرد: بر اساس این دستور قرار شد که وزیر کشور شخصا در این زمینه نشستی برگزار کرده و این موضوع را تعیین تکلیف کند.  

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون این موضوع در حال پیگیری است و قطعا به زودی جمع‌بندی و این مشکل رفع خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379097
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار