خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 08:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی خبر داد

پیگیری در جهت اختصاص اعتبار و امکانات به هئیت ژیمناستیک بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در راستای رفع مشکلات ورزشی شهرستان بروجرد اخیرا نیز رئیس فدارسیون ژیمناستیک سفری به این شهرستان داشتند و به دیدار و گفت و گو با ورزشکاران این رشته پرداختند و موضوعات و مشکلات را استماع کردند تا اقداماتی در جهت رفع این مسائل انجام دهند.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از روند احداث درمانگاه شهر ونایی داشتم و در این بازدید از نزدیک در جریان پیشرفت و تکمیل این پروژه قرار گرفتم تا هر آنچیزی را که نیاز داشته باشد پیگیری کنم.



وی افزود: همچنین در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با مدیرکل بهزیستی استان لرستان داشتم و در این نشست تاکید شد به موضوعات و مشکلات افراد تحت حمایت این سازمان رسیدگی شود تا رضایتمندی این افراد و خانواده ها جلب شود.



نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده در راستای رفع مشکلات ورزشی شهرستان بروجرد اخیرا نیز رئیس فدارسیون ژیمناستیک سفری به این شهرستان داشتند و به دیدار و گفت و گو با ورزشکاران این رشته پرداختند و موضوعات و مشکلات را استماع کردند تا اقداماتی در جهت رفع این مسائل انجام دهند.



این نماینده مردم بروجرد در مجلس افزود: بنابراین در همین راستا نیز قول مساعد داده شد علاوه بر اختصاص اعتبار و امکانات به هئیت ژیمناستیک بروجرد، این امکان نیز فراهم شود تا مسابقات ژیمناستیک کشوری در شهرستان بروجرد برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 358456
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار