خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 15:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
در نشست حبیب آقاجری با وزیر نیرو مطرح شد؛

پیگیری جهت صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای سیستم دفع فاضلاب امیدیه و هندیجان/ لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های دفع فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست با وزیر نیرو، صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای سیستم دفع فاضلاب امیدیه و هندیجان و تسریع در تکمیل پروژه‌های دفع فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) را خواستار شد.

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت درباره نشست مشترک با وزیر نیرو که در محل وزارت نیرو برگزار شد، گفت: وزیر نیرو دستور پیگیری برای اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ را صادر کرد.



نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی افزود: فعال شدن طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه و تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی بندر ماهشهر به وسیله راه‌اندازی واحدهای بخار از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که وزیر دستور فعال شدن طرح سیکل ترکیبی امیدیه و تکمیل نیروگاه بندر ماهشهر را صادر کرد.



آقاجری به طرح‌های پرورش میگو در هندیجان اشاره کرد و گفت: در این نشست احداث ایستگاه ۱۰۰ مگاواتی برای تامین برق واحدهای تولیدی را خواستار شدیم که وزیر نیرو دستور رفع موانع تامین برق برای این پروژه‌ها را صادر کرد.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین در این نشست تسریع در روند پروژه انتقال آب از سد کوثر به حوزه انتخابیه را خواستار شدیم که امیدواریم روند اجرایی آن سرعت یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360071
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار