خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی مطرح کرد

پیگیری جهت رفع مشکل اینترنت برخی از روستاهای دلیجان و محلات از سوی وزیر ارتباطات

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: نشستی با وزیر ارتباطات داشتم که در این نشست در مورد رفع مشکل اینترنت تعدادی از روستاهای محلات و دلیجان گفت و گو شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل قنوات شهرستان های دلیجان و محلات پیگیری ها و مکاتباتی با وزارت جهادکشاورزی صورت گرفت که در همین راستا نیز مقرر شد وزارتخانه متبوع اعتبار لازم را برای احیای این قنوات در نظر گیرد.



وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده وزارت بهداشت با راه اندازی رشته فوریت های پزشکی در مجتمع آموزش عالی سلامت محلات با ظرفیت پذیرش 10 دانشجو جهت نیمسال دوم سال تحصیلی موافقت کرد.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر کار داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات حوزه انتخابیه که مربوط به این وزارتخانه هستند بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین نشستی هم با وزیر ارتباطات داشتم که در این نشست نیز در مورد رفع مشکل اینترنت تعدادی از روستاهای محلات و دلیجان گفت و گو شد تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367969
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار