خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/15 - 11:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی مطرح کرد

پیگیری جهت تسریع در روند ساخت سد آبسرده بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر به همراه مدیر کل آب منطقه‌ای لرستان  از روند ساخت سد آبسرده شهرستان بروجرد بازدیدی داشتم تا مشکلات موجود پیگیری و اقدامات لازم در این رابطه انجام شود ضمن اینکه باید گفته شود عملیات اجرایی سد آبسرده با روند مطلوبی در حال ساخت است.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر به همراه مدیر کل آب منطقه‌ای لرستان  از روند ساخت سد آبسرده شهرستان بروجرد بازدیدی داشتم تا مشکلات موجود پیگیری و اقدامات لازم در این رابطه انجام شود ضمن اینکه باید گفته شود عملیات اجرایی سد آبسرده با روند مطلوبی در حال ساخت است.



وی افزود: همچنین بازدیدی هم از شرکت زاگرس فارمد شهرستان بروجرد داشتم که این دیدار نیز پیرو بازدید یک ماه گذشته در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و اصلاح پرداخت و قرارداد کارکنان این مجموعه صورت گرفت و خدا را شکر اقدامات موثری در این رابطه صورت گرفته است.



نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده آغاز عملیات اجرایی آسفالت مسیر اسدخانی تا درب آستانه به مسافت ۱۹ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان‌ شروع شده است و مقرر شد پس از پایان عملیات اجرایی آسفالت، خط کشی مسیر نیز در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: در روزهای اخیر نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر اقتصاد داشتم که در این دیدار نیز پیرامون رفع مشکلات حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقداماتی در این رابطه انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 366034
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار