خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 12:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی خبر داد

پیگیری جهت تامین اعتبار برای اصلاح زیرساخت های بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: برای تامین اعتبار در جهت تعمیرات اساسی سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان هم مکاتباتی صورت گرفته بود که وزارت بهداشت اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان را برای اصلاح زیرساخت های این بیمارستان در نظر گرفته است.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی  برای رفع نیازمندی های ورزشی سالن شهدای فراجا شهرستان محلات صورت گرفت و در همین راستا نیز وزارت ورزش مکاتبات لازم را با اداره کل ورزش استان انجام دادند تا موضوع مطرح شده بررسی و اقدام لازم انجام شود.



وی افزود: همچنین پیگیری ها و مکاتباتی نیز در رابطه با تامین اعتبار لازم به منظور تخصیص به خوابگاه ویژه دانشگاه محلات و جاده زیرآب- محلات از مصوبات سفر انجام گرفته بود که در این راستا نیز مقرر شد بررسی های لازم انجام گیرد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز را تخصیص دهد.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: برای تامین اعتبار در جهت تعمیرات اساسی سیستم گرمایشی و سرمایشی بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان هم مکاتباتی صورت گرفته بود که وزارت بهداشت اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان را برای اصلاح زیرساخت های این بیمارستان در نظر گرفته است.



این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیرا نیز دیدارهای جداگانه ای با وزرای صمت، کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتم و در خصوص موضوعات مختلف حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360032
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار