خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/14 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
احمدی خبر داد؛

پیگیری تکمیل جاده چریف عسلویه/وعده مدیرکل؛ پایان تابستان

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس، ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب این استان از پیگیری تکمیل جاده چریف عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از جاده چریف و تماس با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر؛ پیگیر تسریع در تکمیل این محور خطرساز روستاهای شهرستان عسلویه شد که با پیگیری وی در این دوره از مجلس کار تعریض آن آغاز شده است.



عبدالکریم اخترشناس در این گفت‌وگوی تلفنی گفت: تعریض جاده هشت کیلومتری چریف از تیرماه ۱۴۰۰ پس از دریافت مجوز محیط ‌زیست آغاز شد و پیمانکار اول کار زیرسازی را تکمیل کرده است.



وی تأکید کرد: هم‌اکنون به‌دلیل ممنوعیت تردد کامیون‌ها در نوروز، کار تعطیل است و پس از پایان تعطیلی‌ها بخش دوم کار (بیس‌ریزی) از سوی پیمانکار دوم انجام و تابستان پیش‌رو آسفالت می‌شود.



 











موسی احمدی


دیدار موسی احمدی با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر



بنابراین گزارش همچنین شیخ‌ موسی احمدی نماینده چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر در دیدار نوروزی خود با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری امام جمعه بوشهر و نماینده ولی‌فقیه در این استان، ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، به گفت‌وگو پیرامون مسائل سیاسی روز کشور و فعالیت‌های مجلس در حوزه‌های مختلف پرداخت.



آیت‌الله صفایی‌بوشهری نیزدر این دیدار با قدردانی از تلاش نماینده جنوب استان، توجه عملی به شعار سال، به‌عنوان مطالبه جدی مقام معظم رهبری را از مجلس خواستار شد.



 











موسی احمدی


نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان بوشهر



همچنین هفته جاری نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، با حضور شیخ ‌موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، با هدف جهاد تبیین، بررسی مسائل روز کشور و ارائه گزارش عملکرد این نماینده، ضمن پاسخ به سئوالات اعضای شورا، به‌منظور تبادل نظر بیشتر و همدلی و وحدت نیروهای انقلابی برگزار شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359314
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار