خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/01 - 11:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوش آبادی مطرح کرد:

پیگیری برای رفع مشکل مراکز درمانی ورامین ، پیشوا و قرچک

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: در بحث مسائل بهداشت و درمان، پیگیری بیمارستان جایگزین برای ورامین انجام شد و ۲٠٠ تخت به تخت های بیمارستانی پیشوا نیز اضافه شد و همچنین طرح جایگزین بیمارستان مفتح شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین نوش آبادی  اظهار کرد: کار نماینده مردم در حوزه تقنین و نظارت است، ما کار اجرایی نداریم بارها گفتیم که کار نماینده مجلس اجرا نیست بلکه کار نماینده مردم قانون گذاری و نظارت است.



وی گفت: پیگیری‌هایی که نماینده مجلس می‌کند از منظر نظارتی است نه از منظر اجرایی، گرچه امروز مجلس به دولت نیز در بحث تامین اعتبارات، گرفتن بودجه‌های ملی و استانی و هموار کردن مسیر پیشرفت پروژه‌ها کمک می‌کند‌.



نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مهم ترین موضوع در بحث حمل و نقل این منطقه را تبدیل قطار حومه ای به مترو دانست و افزود: در بخش حمل و نقل عمومی مهم ترین موضوع بحث پیگیری مترو و تبدیل قطار حومه ای به مترو بوده است که با سفر جناب رئیس جمهور بعد از سال ها این پیگیری محقق شد و دستور تبدیل قطار حومه ای به مترو صادر شد و وعده ای که از شانزده سال پیش داده شده بود مسیر خودش را شروع کرد.



نوش آبادی ترافیک محور تهران به ورامین که در مسیر قلعه نو است را سنگین و نگران کننده عنوان کرد و گفت: بحث مربوط به ترافیک محور تهران به ورامین به ویژه ترافیک بسیار سخت و نگران کننده که در مسیر قلعه نو داریم با پیگیری‌هایی که دولت و مجلس انجام داد کمربندی قلعه نو احداث شود تا بتواند فشار و این بار ترافیک و پیک را بگیرد، این هم جزو مصوبات است و صد میلیارد برای این پروژه تامین اعتبار شد.



وی از پیگیری بیمارستان جایگزین برای ورامین خبر داد و افزود: در بحث مسائل بهداشت و درمان، پیگیری بیمارستان جایگزین برای ورامین انجام شد، ۲٠٠ تخت به تخت های بیمارستانی پیشوا اضافه شد، طرح جایگزین بیمارستان مفتح شروع شده است و در آینده نزدیک به بهره داری خواهد رسید و توسعه تخت های آی سی یو و سی سی یو بود که در دو سه سال کرونایی افزایش پیدا کرد، همچنین ساخت بیمارستان پیشوا در سفر رییس جمهور عملیاتی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 362085
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار