خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 09:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور خبر داد

پیگیری اختصاص اعتبار برای پروژه های راهسازی اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: مقرر شد برای تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه اعتبارات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی اختصاص یابد.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت داشتم که در این دیدار  پیرامون اتمام پروژه راه اسفراین تا پلیس راه صحبت شد و مقرر شد اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود.



وی افزود: همچنین مقرر شد عملیات اجرایی محور اسفراین به سبزوار نیز تا یک ماه آینده با اعتباری بالغ بر  صد و پنجاه میلیارد تومان شروع شود و امیدوارم اعتبارات لازم را این وزارتخانه برای پروژه های مختلف راهسازی حوزه انتخابیه در نظر بگیرد.



نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکل بهداشت و درمان حوزه انتخابیه نیز دیدار و گفت و گویی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که در این دیدارها پیرامون تخصیص تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی حوزه انتخابیه و اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهسازی برخی از مراکز درمانی شهرستان اسفراین صحبت شد و در همین راستا نیز قرار بر این شد اقداماتی انجام گیرد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین برای رفع مشکل فضاهای آموزشی حوزه انتخابیه هم دیداری با رئیس سازمان نوسازی مدارس داشتم و مقرر شد اعتبار لازم را در این راستا در نظر بگیرد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 367084
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار