خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 08:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
ابراهیمی مطرح کرد

پیگیری احداث مدارس استاندارد در دلفان و سلسله در دیدار با وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم دلفان و سلسه در مجلس گفت: احداث مدارس استاندارد در دلفان و سلسله در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در این رابطه اقدامات لازم انجام شود.

یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر آموزش و پرورش داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات آموزش و پرورش دلفان و سلسه مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام شود.



وی افزود: از مواردی که در این دیدار مطرح شد موضوع برچیده شدن مدارس کانکسی، احداث مدارس استاندارد، ساخت درمانگاه فرهنگیان، ایجاد آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه  و همچنین تاسیس دانشگاه فرهنگیان در الشتر و نورآباد بوده است.



نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس بیان کرد: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان برای ادامه ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرهای نورآباد(مرکز دلفان) و الشتر(مرکز سلسله) اختصاص یافت در همین راستا 250 میلیارد تومان برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد و 150 میلیارد تومان هم برای تصفیه خانه شهر الشتر اختصاص یافته است./



پایان پیام

  • کد خبر : 366974
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار