خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/15 - 11:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
راستینه:

پروژه انتقال آب بن-بروجن آماده بهره‌برداری است

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری درمجلس، ضمن تشریح روند اجرای پروژه انتقال آب بن-بروجن افزود: این پروژه که یکی از پروژه‌های ملی آبرسانی و از اقدامات موفق وزارت نیرو است در سفر رییس جمهور به این استان که به زودی محقق خواهد شد به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد راستینه هفشجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در تشریح جزییات روند اجرای پروژه انتقال آب بن-بروجن که به لحاظ تامین آب شرب یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا در استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: پروژه آب بن-بروجن یکی از پروژه‌های مهم استان چهارمحال و بختیاری است چراکه آب شرب مورد نیاز نیمی از جمعیت این استان را تامین خواهد کرد.  



نماینده مردم شهرکرد، بن سامان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قطعا این پروژه که مراحل پایانی آن طی می‌شود و آماده بهره‌برداری است آب شرب مورد نیاز تعداد 13 شهر و حدود 12 روستا را تامین می‌کند.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این پروژه که یکی از پروژه‌های ملی آبرسانی و از اقدامات موفق وزارت نیرو است در سفر رییس جمهور به استان چهار محال و بختیاری که به زودی محقق خواهد شد به بهره‌برداری خواهد رسید.



رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این پروژه از سال88 کلنگ‌زنی شد و متاسفانه مدت زمان زیادی به طول انجامید اما در طول سه سال گذشته به ویژه بعد از سفر آقای رییس جمهور به استان چهار محال و بختیاری این روند تسریع شد و الان آماده بهره‌برداری است./



پایان پیام

  • کد خبر : 371033
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار