خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 09:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علیزاده برمی عنوان کرد:

پایان ۱۱ سال چشم انتظاری اهالی ورزش؛ با افتتاح سالن شهید سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: افتتاح سالن شهید سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب دامغان، ۱۱ سال چشم انتظاری اهالی ورزش این شهرستان به پایان رسید.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  با اشاره به افتتاح سالن شهید سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب دامغان گفت: پس از یازده سال چشم انتظاری علاقمندان و دوستداران ورزش شهرستان دامغان، سرانجام پروژه کم نظیر مجموعه سالن ورزشی شهید سلیمانی که از سال ۱۳۹۱ آغاز شده بود با پیگیری‌های مستمر و جذب اعتبارات ویژه از ردیف ملی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



وی افزود: این پروژه ورزشی از آغاز احداث تا سال ۱۳۹۹ طی ۸ سال در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که به لطف خدا در ۳ سال اخیر با تلاش‌های صورت گرفته نزدیک به ۵۰ درصد باقیمانده آن با جذب اعتبارات ملی و نیز اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: هزینه احداث سالن شهید سلیمانی با ۸ واحد سوییت، سکوهای عالی و تعداد ۱۳۰۰ صندلی در مساحت ۳۹۹۰ متر مربع، بالغ بر ۱۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان است که از محل اعتبارات ملی و سفر ریاست محترم جمهور به استان تامین گردیده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 368138
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار