خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/29 - 11:45
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سیاوشی:

وضعیت صنعت چادگان، فریدون و فریدونشهر مطلوب نبوده است

نماینده مردم چادگان، فریدون و فریدونشهر در مجلس گفت: متاسفانه وضعیت صنعت در حوزه انتخابیه ام قابل قبول نبوده است و در حقیقت صنعت خاصی در شهرستان های حوزه انتخابیه وجود ندارد.

اسماعیل سیاوشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نبود صنعت در حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه وضعیت صنعت در حوزه انتخابیه ام قابل قبول نبوده است و در حقیقت صنعت خاصی در شهرستان های حوزه انتخابیه وجود ندارد.

وی افزود: چندین هزار کارخانه فعال در شهرستان اصفهان وجود دارد اما در حوزه انتخابیه ام کمبود صنعت فریاد می زند که مسئولان می توانستند حداقل چند صنعت اصفهان را هم در شهرهای ما راه اندازی کنند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: شهرک صنعتی فعالی در حوزه انتخابیه وجود ندارد و همین بیکاری باعث شده است که مردم منطقه مهاجرت کنند.

سیاوشی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه اراضی کشاورزی دارد بایستی حداقل کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی وجود می داشت که متاسفانه این مهم هم صورت نپذیرفته است و مسئولان کم کاری کردند.

نماینده مردم چادگان، فریدون و فریدونشهر عنوان کرد: انتظار می رود در دولت جدید شاهد اتفاقات خوب در بخش صنعت حوزه انتخابیه باشیم تا شاهد بیکاری جوانان نباشیم./

پایان

  • کد خبر : 380602
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار