خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسن نتاج:

وضعیت زباله‌ها در بابل به یک بحران جدی تبدیل شده است

نماینده مردم بابل در مجلس دوازدهم، از وضعیت زباله‌ها، مشکلات برنج‌کاران و کشاورزان تولیدکننده مرکبات، تامین آب، برق و تامین زیرساخت‌های حوزه راه به عنوان مهمترین موضوعات این منطقه یاد کرد که برای پیگیری در اولویت دستورکار خود قرار داده است.

حسن حسن نتاج درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از معضل دپوی زباله در بابل به عنوان یک بحران جدی در این منطقه یاد کرد و افزود: یکی از چالش‌های مهم بابل امحاء و دفن زباله‌ها به روش‌های غیربهداشتی است کمااینکه در محل دفن زباله با انباشتی از زباله‌ها مواجه هستیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این مشکل از گذشته وجود داشته است و تاکنون نیز راهکاری اساسی برای برون‌رفت از این وضعیت ارائه نشده است و این در حالی است که مردم این منطقه به شدت از انتشار بوی نامطبوع ناشی از این زباله‌ها و نفوذ شیرابه به سفره آب زیرزمینی که سلامت آنها را به خطر انداخته است، گلایه دارند به همین دلیل به دادستانی شکایت کردند که در پی آن دستور مسدودسازی فضای اختصاص‌یافته به دفن زباله‌ها صادر شد.

وی در بیان سایر موضوعاتی که برای بهبود وضعیت این منطقه در اولویت پیگیری قرار داده است، یادآور شد: رفع مشکلات کشاورزان این منطقه که محصول برنج و مرکبات تولید می‌کنند از دیگر موضوعاتی است که در جهت تحقق مطالبات به حق این قشر تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: تامین آب، برق و تامین زیرساخت‌های حوزه راه از دیگر موضوعات مهم این منطقه است که به منظور رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ام./

پایان پیام

  • کد خبر : 380758
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار