خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/29 - 09:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

وزارت بهداشت کمبود پزشک متخصص در ایرانشهر را برطرف کند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: وزارت بهداشت باید در تقسیم پزشکان متخصص عدالت را رعایت کند و به مناطق محروم نگاه ویژه ای داشته باشد در حال حاضر کمبود پزشک در مناطق ما مشهود است و این با جمعیت منطقه مطابقت ندارد که باید وزارت بهداشت در این رابطه اقدامات مطلوبی برای منطقه رقم بزند.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از کاستی های موجود در مراکز درمانی حوزه انتخابیه گفت: مراکز درمانی حوزه انتخابیه امکانات لازم را ندارند و همین موضوع سبب می شود که مردم منطقه برای درمان به مرکز استان مراجعه کنند و گاها در مسیر تردد نیز تصادفات منجر به فوتی هم وجود دارد.

وی افزود: بیمارستان چند شهرستان حوزه انتخابیه با کمبود پزشک مواجهه هستند و متخصصان کافی در این مراکز درمانی وجود ندارد علی رغم پیگیری های فراوان هم این اتفاق صورت نگرفته است.

نماینده مردم ایرانشهردر مجلس بیان کرد: ناگفته نماند که در این 4 سال اخیر با پیگیری های مکرر بخشی از مشکلات بهداشت و درمان اعم از تجهیزات پزشکی و ... را برطرف کردیم اما باز هم شاهد کمبودها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزارت بهداشت باید در تقسیم پزشکان متخصص عدالت را رعایت کند و به مناطق محروم نگاه ویژه ای داشته باشد در حال حاضر کمبود پزشک در مناطق ما مشهود است و این با جمعیت منطقه مطابقت ندارد که باید وزارت بهداشت در این رابطه اقدامات مطلوبی برای منطقه رقم بزند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377314
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار