خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/24 - 13:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سرگزی:

وزارت بهداشت امکانات پزشکی به مراکز درمانی زابل اختصاص دهد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزارت بهداشت امکانات پزشکی به مراکز درمانی زابل اختصاص دهد.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان جدید و خرید تجهیزات پزشکی به زابل و حوزه انتخابیه اختصاص داده شد که باید از وزارت بهداشت در این رابطه تشکر کرد.

وی افزود: متاسفانه در حوزه بهداشت و درمان وضعیت زابل نسبت به دیگر شهرهای کشور قابل قیاس نیست و وضعیت آنچنانی ندارد و به عنوان مثال می توان به کمبود تخت بیمارستانی اشاره کرد اگرچه در این 4 سال اخیر تلاش هایی صورت گرفت تا وضعیت بهداشت و درمان ارتقا یابد اما کافی نبوده است.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: با پیگیری هایی که در این 4 سال اخیر انجام شده است توانستیم امکاناتی را برای مراکز درمانی زابل اخذ کنیم و بیماران از آنها استفاده کنند و در آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا اینکه امکانات بیش تری را برای مراکز درمانی اخذ کنیم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مشکل اساسی بهداشت و درمان حوزه انتخابیه نبود پزشک متخصص، پرستار و در مجموع کادر درمانی است که این انتظار وجود دارد تا وزارت بهداشت حمایت های لازم را در این رابطه داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378341
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار