خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/28 - 08:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای تکمیل بیمارستان های در حال ساخت گرگان اختصاص دهد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: متاسفانه پیشرفت فیزیکی بیمارستان های در حال ساخت گرگان نیز قابل قبول نبوده چرا که اعتبار لازم برای آنها در نظر گرفته نشده است که باید سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت در این رابطه مساعدت لازم را داشته باشند تا روند تکمیل این پروژه های درمانی تسریع یابد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه در طول 4 سال اخیر مطلوب بوده اما انتظار می رود وزارت بهداشت کارهای بیش تری را انجام دهد.

وی افزود: در طول این مدت توانستیم امکانات پزشکی از جمله  سی تی اسکن، سی تی آنژو، ام آر آی، توموتراپی و ... برای مراکز درمانی حوزه انتخابیه اخذ کنیم و اعتبار آنها نیز میلیاردی بوده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس بیان کرد: شهرستان های حوزه انتخابیه از لحاظ تخت بیمارستانی وضعیت آنچنانی ندارند که همین موضوع سبب ناراحتی مردم شده است و وزارت بهداشت باید در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد تا اینکه زمینه رضایتمندی ایجاد شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: متاسفانه پیشرفت فیزیکی بیمارستان های در حال ساخت گرگان نیز قابل قبول نبوده چرا که اعتبار لازم برای آنها در نظر گرفته نشده است که باید سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت در این رابطه مساعدت لازم را داشته باشند تا روند تکمیل این پروژه های درمانی تسریع یابد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377248
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار