خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی:

وزات بهداشت دولت چهاردهم مشکلات بهداشت و درمان فلاورجان را برطرف کند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: وزات بهداشت دولت چهاردهم مشکلات بهداشت و درمان فلاورجان را برطرف کند.

رمضان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه قدیمی ساز هستند و نیاز به بازسازی و نوسازی این ساختمان ها داریم که در این رابطه وزارت بهداشت باید مساعدت لازم را داشته باشد.

وی افزود: برخی از روستاهای حوزه انتخابیه جمعیت بالایی دارند اما فاقد درمانگاه هستند که امیدواریم برای این روستاها نیز اقدامات اساسی انجام شود و درمانگاه هایی برای آنها احداث شود تا مسیر طولانی به شهر را طی نکنند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: کمبود پزشک در مراکز درمانی شهر و روستا مشهود است که باید در این زمینه نیز وزارت بهداشت نهایت همکاری را داشته باشد چرا که یک پزشک باید به تنهایی چند روستا را تحت نظر خود داشته باشد و این موضوع سبب خستگی و فرسایشی شدن نیروی پزشک می شود.

رحیمی اظهار کرد: سرانه تخت بیمارستانی هم در شهرستان فلاورجان و بخش های مختلف حوزه انتخابیه بسیار پایین است و جوابگوی مراجعین نمی باشد که در این رابطه نیز دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت باید نگاه ویژه ای داشته باشند تا چنین مشکلی برطرف شود.

نماینده مردم فلاورجان عنوان کرد: همچنین تجهیزات پزشکی مثل دستگاه سی تی اسکن و ام آر آی هم کمبود است که امیدواریم در دولت جدید این موضوعات برطرف شوند تا مردم دچار مشکل نشوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381747
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار