خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/07 - 08:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عبداللهی:

ناترازی برق حوزه صنعت استان آذربایجان شرقی را فلج کرده است/وزیر جدید نیرو برای برون‌رفت از این مشکل تدبیری بیندیشد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه ناترازی برق در شمال شرق استان آذربایجان شرقی بیداد می‌کند و زندگی مردم و حوزه صنعت این منطقه را فلج کرده است از وزیر جدید نیرو خواست تا برای برون‌رفت از این مشکل تدبیری بیندیشد.

بیت‌الله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آسیب‌های ناشی از قطعی‌ مکرر برق که باعث موجی از نارضایتی بین مردم شده است، گفت: متاسفانه ناترازی برق در شمال شرق استان آذربایجان شرقی بیداد می‌کند و هم باعث نارضایتی مردم شده است و هم حوزه صنعت این منطقه را فلج کرده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعی برق برای شهرک‌های صنعتی اهرو هریس هم مشکلات جدی ایجاد کرده است و عدم تامین برق پایدار برای این شهرک‌ها باعث هدررفت سرمایه تولیدکنندگان شده است و عدم تامین برق مورد نیاز آنها باعث آسیب جدی به منابع مالی سرمایه‌گذاران و انصرافشان از فعالیت در این بخش می‌شود.

وی یادآور شد: قطعی برق به حوزه کشاورزی نیز آسیب جدی وارد کرده است چرا که به طور مکرر برق چاه موتورهای کشاورزی قطع می‌شود و این موضوع موجب نارضایتی کشاورزان این منطقه شده است. از سوی دیگر قطعی مکرر برق در منازل مسکونی نیز به وسایل برقی آسیب وارد کرده و زندگی مردم را مختل کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه برق یکی از نیازهای اساسی مردم و تولیدکنندگان محسوب می‌شود، انتظار می‌رود وزیر جدید نیرو به سرعت برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشد چرا که قطعی مکرر برق باعث ایجاد اختلال در کل سیستم کشور شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 382851
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار