خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 11:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضازاده:

مشکل کمبود آب کشاورزی سلماس برطرف شود

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: امیدواریم در دولت جدید وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان کشور گام های اساسی بردارد و نگاه ویژه ای هم به حوزه انتخابیه داشته باشد.

یعقوب رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی در حوزه انتخابیه گفت: با تلاش های انجام شده برای بخشی از اراضی کشاورزی حوزه انتخابیه لوله کشی و آبیاری قطره ای در حال انجام است.

وی افزود: جلساتی با وزیر جهاد کشاورزی داشتم و در خصوص توزیع نهاده های دامی در شهرستان صحبت هایی صورت پذیرفت که خوشبختانه دستورات لازم را صادر نمودند و توانستیم اقداماتی را در این رابطه انجام دهیم که سبب رضایتمندی این عزیزان شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: همچنین چندین تراکتور هم برای کشاورزان اخذ و تحویل جهاد کشاورزی داده شد که در بین کشاورزان توزیع شدند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: خساراتی هم به محصولات باغداران شهرستان وارد شده بود که این موضوع را هم پیگیری کردیم تا جبران کنند و خوشبختانه تا حدودی این مسئله انجام گرفت و قطعا پیگیری های دیگری هم صورت می پذیرد تا مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه برطرف شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم در دولت جدید وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان کشور گام های اساسی بردارد و نگاه ویژه ای هم به حوزه انتخابیه داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380387
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار