خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/16 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
طهماسبی:

مرمت و نوسازی مسجد جامع کبیر نی‌ریز در دستور کار قرار می‌گیرد/ پیگیری‌ها برای رفع مشکلات و اتمام پروژه بزرگراه کرمان به فارس شکل گرفته است

نماینده مردم استهبان و نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر تقویت گردشگری استان فارس، گفت: پیگیری‌ها برای ساخت مسجد جامع کبیر نی‌ریز صورت گرفت و مبالغی در این راستا اختصاص یافت، از سویی دیگر تلاش کردیم تا روستاهای مورد هدف گردشگری، مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

طهماسبی

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اولویت‌ها مورد بررسی حوزه انتخابیه در مجلس دوازدهم، گفت: در حوزه کشاورزی کمبود آب منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است و برای رفع این مشکل باید از کشاورزی نوین و گلخانه‌ای استفاده شود.

نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی،افزود: پیگیری‌ها برای رفع مشکلات و اتمام پروژه بزرگراه کرمان به فارس صورت گرفته تا به سرعت تکمیل شود، متاسفانه پیمانکار قبلی کار خود را به پایان نرسانده بود که باید به سرانجام برسد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید براینکه نیازمند تقویت حوزه گردشگری در استان فارس هستیم، تصریح کرد: در حوزه گردشگری تلاش ما بر این بود تا آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران قرار بگیرد، با جذب اعتبارات ملی و استانی بتوانیم به آن سر و سامانی بدهیم و جاذبه بیشتری را برای گردشگران ایجاد کنیم.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای نوسازی و ساخت مسجد جامع کبیر نی‌ریز صورت گرفت و مبالغی در این راستا اختصاص یافت، از سویی دیگر تلاش کردیم تا روستاهای مورد هدف گردشگری، مورد توجه گردشگران قرار بگیرد، اما متاسفانه در دولت‌های دوازدهم و سیزدهم اهتمامی برای رونق گردشگری صورت نگرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 380304
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار