خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/29 - 08:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کعب عمیر:

مراحل نهایی واگذاری قطعی نیشکر هفت‌تپه به توسعه نیشکر خوزستان در حال انجام است

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مجمع عمومی نیشکر هفت تپه و طی کردن مراحل نهایی برای واگذاری قطعی به توسعه نیشکر خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس اظهار داشت: باتوجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز شده و صورت‌های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه در هفته‌های آینده برگزار شود پس از تایید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.



وی گفت: بانک ملی در این خصوص به شرکت نیشکر خوزستان تفویض اختیار داده که مجمع را برگزار کند، اما بانک صادرات مخالف تفویض اختیار بود.



کعب عمیر افزود: طی دیداری که با وزیر اقتصاد داشتم گفتم که اگر بانک صادرات پای کار نیاد آن را حذف کنیم و سهام صد در صد نیشکر هفت تپه را به بانک ملی بدهیم که وزیر اقتصاد در این خصوص گفت که باید ۷۰ بانک ملی و ۳۰ بانک صادرات یا حداقل ۸۰ به ۲۰ واگذار شود.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: با صحبت‌هایی که با سرپرست بانک صادرات کشور داشتم، متقاعد شدند که برای برگزاری مجمع سالانه به شرکت نیشکر خوزستان تفویض اختیار کنند، که قبلا این کار انجام نمیشد و سازمان ایدرو مجمع را برگزار می‌کرد که اکنون این خبر میتواند خبر بسیار خوبی باشد.



نماینده شوش و کرخه بیان کرد: باتوجه به اینکه حسابرسی‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماه‌های قبل آغاز شده و صورت‌های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه برگزار شود پس از تایید صورت‌های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت و ان‌شاءالله پس از قیمت‌گذاری شرکت نیشکر هفت تپه انتقال مالکیت نهایی این شرکت به توسعه نیشکر خوزستان صورت خواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 368457
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار