خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقتدایی تشریح کرد:

مذاکره با وزیر نیرو پیرامون دلیل نقض طرح 9 ماده‌ای احیای زاینده‌رود/پیگیری مطالبات معلولان استان اصفهان در سطح ملی

نماینده مردم اصفهان در مجلس، به تشریح روند پیگیری مطالبات معلولان استان اصفهان در سطح ملی و مذاکره با وزیر نیرو پیرامون دلیل نقض طرح 9 ماده‌ای احیای زاینده‌رود برای انعکاس نکات مورد نظر مردم این استان پرداخت.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح موضوعاتی که برای بهبود وضعیت حوزه انتخابیه خود و تحقق مطالبات مردم پیگیری می‌کند، گفت: در روزهای اخیر چند مورد از موضوعات حوزه انتخابیه را با مسئولان در سطح ملی پیگیری کردم از جمله مطالبات معلولان استان اصفهان که چندی پیش در مقابل استانداری تجمع کرده بودند و رضایت آنها درعمل حاصل نشده بود و سپس به دفتر اینجانب مراجعه کردند و جلسه مفصلی را با آنها برگزار کردم و مطالباتشان را در سطح ملی و از تهران پیگیری کردم.  



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: روز سه‌شنبه(30 آبان ماه) با رییس سازمان بهزیستی کشور جلسه برگزار کردیم و با حضور مسئولان شهر اصفهان و مسئولان ملی، مباحث را مطرح و پیگیری‌هایی را انجام دادیم و در عمل طومار و خواسته‌های معلولان را درسطح ملی و استانی پیگیری کردیم و امیدواریم در روزهای آینده اقدامات مفیدی دراین جهت انجام شود، علاوه بر آن موضوع بازگشایی آب زاینده‌رود و پیگیری‌های مرتبط با آن در دستورکار داشتیم.



وی تصریح کرد: در حاشیه صحن علنی مجلس نیز مذاکراتی با وزیر نیرو داشتیم و در هفته گذشته به این سو، به جهت نقض مصوبات 9 ماده‌ای تلاش‌های فراوانی برای انعکاس نکات مورد نظر مردم اصفهان و در راستای تامین منافع بیشتر برای اصفهان پیگیری شده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما نامه‌ای را به رییس‌جمهور و وزیر کشور فرستادیم ضمن اینکه حضور وزرای کشور و نیرو در اصفهان و برگزاری جلسات برای استماع و توجه هر چه بیشتر به مطالبات مردم اصفهان از جمله نکاتی بود که دنبال کردیم.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته ما از طریق شورای امنیت کشور همچنان پیگیر آن هستیم که حقوق و منافع مردم اصفهان مورد لحاظ قرار گیرد و آنچه که دولت تعهد کرده است به آن پایبند باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371983
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار