خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/16 - 12:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حیات‌مقدم:

مدیران پروازی ماهشهر در جذب نیرو؛غیرمنصفانه نخبگان بومی را حذف می‌کنند/هزینه فرودگاه در اختیار این مدیران می‌تواند فقر این منطقه را ریشه‌کن کند

نماینده مردم ماهشهر در مجلس دوازدهم، گفت: مدیران فعال در این منطقه نسبت به جذب نیروهای نخبه و تحصیلکرده بومی بی‌توجه و بی‌انصاف هستند و اکثر آنها پروازی هستند و یک فرودگاهی در اختیارشان قرار دارد که با هزینه این بخش می‌توان فقر را در ماهشهر ریشه‌کن کرد.

امیر حیات‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از جذب نیروهای غیر بومی بجای نیروهای بومی متخصص و توانمند در حوزه انتخابیه‌اش که پیرامون آن در صحن نیز تذکر داده بود، گفت: متاسفانه مسئولان ارشد حوزه صنعت فعال در این منطقه نسبت به جذب نیروهای نخبه و تحصیلکرده بومی که اکثر آنها از دانشگاه‌های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین‌طوسی فارغ‌ التحصیل شده‌اند بی‌توجه و بی‌انصاف هستند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این مدیران اصرار دارند که از ظرفیت نیروهای غیربومی استفاده کنند و نیروهای بومی را نیز تنها برای جایگاه نیروهای خدماتی و حراست استفاده می‌کنند و این در حالی است که اکثر این مدیران برخلاف دستور صریح رییس‌جمهور شهید و مصوبه هیات دولت پروازی هستند اما یک فرودگاهی در اختیارشان قرار گرفته است که با هزینه این بخش می‌توان فقر را در این منطقه ریشه‌کن کرد.

وی یادآور شد: این مدیران دچار روزمرگی شده‌اند که در حقیقت روزمردگی است که اکثر مدیران کشور بخصوص در حوزه صنعت و هلدینگ‌های بزرگ دچار این آفت شده‌اند که جای تاسف دارد.

حیات‌مقدم خاطرنشان کرد: مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکی از این مدیران است که خود را در حد یک حاکم می‌داند و توجهی به نیروهای تحصیلکرده و نخبه بومی ندارد و تنها مدیرعامل شستا در این منطقه برای جذب نیروهای بومی همکاری خوبی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: البته بعد از تذکری که در صحن پیرامون این مشکل دادم نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم که قرار شد برای استفاده از ظرفیت نیروهای نخبه این منطقه دستور لازم را صادر کند اما قطعا مدیران زیرمجموعه ایشان بعد از این به دستوراتش عمل نخواهند کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380308
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار