خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 15:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ساعدی مطرح کرد؛

محرومیت‌زدایی از دشت آزادگان و هویزه/ساخت 67 مدرسه جدید

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: در طول دو دوره نمایندگی اینجانب در مجلس، محرومیت‌زدایی خوبی از مناطق دشت آزادگان و هویزه صورت گرفته است، به عنوان مثال 67 مدرسه جدید تحویل آموزش و پرورش شد.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اقدامات انجام داده در حوزه انتخابیه خود در راستای کاهش محرومیت‌ها، گفت: در طول دو دوره نمایندگی اینجانب در مجلس، محرومیت‌زدایی خوبی از مناطق دشت آزادگان و هویزه صورت گرفته است، به عنوان مثال به دنبال پیگیری‌های انجام شده و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت 67 مدرسه جدید تحویل آموزش و پرورش شد، همچنین کلاس‌های آموزشی با مبالغ ناچیز برای افزایش امادگی دانش‌آموزان در کنکور برگزار شد.



نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌های بین شهری از اهواز به حمیده و سوسنگرد به استان نیز به خوبی ایجاد و اصلاح شدند، ضمن آنکه روشنایی کمربند سوسنگرد و جاده سوسنگرد به هویزه را باید به این موارد افزود، همچنین روستاهای دشت آزادگان به هویزه با جدول‌سازی، زیرسازی، آسفالت و روشنایی بهسازی خوبی صورت گرفته است.



وی با بیان اینکه احداث بیمارستان شهدای نفت دشت آزادگان نیز توانست دل مردم را شاد کند، افزود: ایجاد درمانگاه تخصصی برای شبکه بهداشت دشت آزادگان، ایجاد 47 چمن مصنوعی در 47 روستا و استخر سرپوشیده شهر سوسنگرد با پیشرفت تقریبا 90 درصدی را باید به دیگر خدمات صورت گرفته به مردم افزود.  



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدایت آب‌های مرزی، اصلاح فاضلاب و آسفالت راه‌ها و ایجاد مجتمع رفاهی و تفریحی در شهر سوسنگرد که اکنون 30 درصد پیشرفت کرده است، به همراه تامین اعتبار بیمارستان 64 تخته علامه کرمی در هویزه از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌آیند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375614
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار