خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/30 - 14:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کریمی:

مجوز جذب نیرو و تامین آمبولانس مورد نیاز برای پایگاه‌های اورژانس در اسرع وقت صادر شود

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه مجوز جذب نیرو و تامین آمبولانس مورد نیاز برای پایگاه‌های اورژانس باید در اسرع وقت صادر شود، گفت: تعداد قابل توجهی از آمبولانس‌های مراکز اورژانس فرسوده است و نیاز است نسبت به جایگزین کردن آمبولانس‌های جدید اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از خیرین اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، گفت: مجوز جذب نیرو و تامین آمبولانس مورد نیاز برای پایگاه‌های اورژانس باید در اسرع وقت صادر شود.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: تعداد قابل توجهی از آمبولانس‌های مراکز اورژانس فرسوده است و نیاز است نسبت به جایگزین کردن آمبولانس‌های جدید اقدام شود.



وی افزود: برخی شهرهای استان مرکزی مانند خنداب و کمیجان که تا مرکز استان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارند و به لحاظ زیرساخت‌های درمانی کمبود دارند و از طرفی در شهرستان خنداب با وجود استقرار آب سنگین محدودیت پرواز وجود دارد، بنابراین می‌طلبد متولیان امر نسبت به تامین زیرساخت‌های بهداشت و درمان در نقاط محروم، تدابیر راهگشا بیندیشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361941
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار