خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/29 - 17:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی در شورای اداری شهرستان نظرآباد:

فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان نظرآباد، گفت: فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان نظرآباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: بی‌حجابی رمز جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.



وی بیان کرد: دشمنان سرمایه‌گذاری زیادی روی این مسئله کرده‌اند اما قطعاً با همکاری هم مثل همیشه این جنگ نیز با شکست دشمن همراه خواهد بود.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس به عملکرد دستگاه‌ها در بحث عفاف و حجاب اشاره و تصریح کرد: گزارش خوبی از دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان به گوش نمی‌رسد از ۳۲ دستگاه ۳۰ دستگاه در مسئله حجاب کم‌کاری داشته و به وظایف خود به درستی عمل نکردند.



وی خاطرنشان کرد: دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن با ابزار رسانه‌ای کار می‌کند.



حدادی به مشکلات کشاورزی و آب پرداخت و گفت: در بخش کشاورزی مشکلات جدی آب داریم به ویژه در این حوزه شناسنامه‌دار شدن چاه‌های آب مهم و اقدامی اساسی است.



وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به بخش تولیدکنندگان حوزه کشاورزی تعطیل شده است، اظهار کرد: در زمان مهم و اساسی برداشت محصول قطعی برق داریم که کار برداشت را کند می‌کند.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه تصفیه‌خانه نظرآباد برای ما مهم بود و ساخت آن ۶ سال طول می‌کشید، افزود: برای همین تا برای نظرآباد تصفیه‌خانه ساخته شود، تصفیه‌خانه مهستان را ارتقا دادیم تا در شهریور یا مهر ماه آب سد طالقان را به نظرآباد برسانیم.



وی تصریح کرد: فاضلاب شهری نظرآباد جزو مطالبات جدی است، همچنین پلی‌کلینیک تخصصی نظرآباد شهریور کلنگ‌زنی می‌شود.



حدادی خاطرنشان کرد: کمبود آمبولانس و پزشک متخصص در نظرآباد وجود دارد که با وزیر بهداشت رایزنی کردیم و وی دستور ویژه برای حل این مشکلات داد.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه در زمینه آب شرب روستاهای نظرآباد اقدامات خوبی صورت می‌گیرد، متذکر شد: درمانگاه شبانه‌روزی در بخش تنکمان احداث خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365335
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار