خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/24 - 13:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
جدی اعلام کرد:

عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شیروان شروع خواهد شد

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: ابر پروژه آبرسانی به شهرستان شیروان و فاروج و 140 روستای در مسیر از محل مرز سرانی توسط قرارگاه خاتم به‌زودی به صورت ترک تشریفات شروع خواهد شد و بحران آب برای چند دهه آینده برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  علی جدی اظهار کرد: ابر پروژه آبرسانی به شهرستان شیروان و فاروج و 140 روستای در مسیر از محل مرز سرانی توسط قرارگاه خاتم به‌زودی به صورت ترک تشریفات شروع خواهد شد و بحران آب برای چند دهه آینده برطرف خواهد شد.



وی افزود: هم اکنون در مجتمع زیدر سرانی، مجتمع عبدآباد، مجتمع خطاب، مجتمع گرماب و در مجموع در 20 نقطه شهرستان شیروان پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا است که حداقل 70 روستا از آب پایدار با چاه‌های عمیق برخوردار خواهند شد.



این نماینده مردم در مجلس با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی، عنوان کرد: در سال جاری حدود 200 میلیارد تومان در حوزه آبرسانی هزینه می‌شود.



جدی بیان کرد: 8 چاه جدید در مناطق گرزو، پیر شهید و چلو حفر تجهیز شده که پروژه بزرگ آبرسانی شهر شیروان از محل چاه‌های آهکی جنوب شیروان در مجموع 130 میلیارد تومان اعتبار دارد و تا تابستان امسال به پایان می‌رسد که امیدواریم با این وجود بحران آب نداشته باشیم.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مخزن 10 هزار متر مکعبی جدید شهر شیروان جزو پروژه‌های اضطراری کشور ثبت شده و تا شهریورماه به پایان خواهد رسید./



پایان پیام

  • کد خبر : 361690
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار