خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی:

عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نامطلوب است/ وزارت بهداشت در این رابطه چاره اندیشی کند

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وزارت بهداشت باید متوجه باشد که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در همه حوزه های از جمله درمانی، دارو، پزشکی و ... ضعیف است و باید در این رابطه چاره ای بیاندیشد این موضوع را البته بازرسان وزارت بهداشت متوجه هستند اما متاسفانه کوتاهی می کنند.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و وزارت بهداشت گفت: از عملکرد بهداشت و درمان در استان مازندران ناراضی هستیم و معتقدم وزیر بهداشت باید به ضعف رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ورود کند.

وی افزود: در طول این چند سال اخیر ضعیف تر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازنداران در استان وجود نداشته است زیرا دو هزار میلیارد کسری منابع دارد  و در حقیقت تیم رئیس دانشگاه بسیار ضعیف است.

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: وزارت بهداشت باید متوجه باشد که عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در همه حوزه های از جمله درمانی، دارو، پزشکی و ... ضعیف است و باید در این رابطه چاره ای بیاندیشد این موضوع را البته بازرسان وزارت بهداشت متوجه هستند اما متاسفانه کوتاهی می کنند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزارت بهداشت باید بداند که ما کم کاری های دانشگاه علوم پزشکی را برنمی تابیم و از وزیر بهداشت درخواست داریم اقدامات اساسی را در این رابطه انجام دهد؛ البته در موضوعات دیگری هم وزارت بهداشت ضعیف عمل کرده است که باید به نفع مردم مشکلات را حل کند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 376443
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار