خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/11 - 12:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
احمدی سنگری:

ظرفیت های حوزه اقتصاد دریامحور و گردشگری استان گیلان فعال شود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: همه بخش های استان اعم از اقتصادی و سیاسی و غیره در کنار حوزه های اجرایی به عنوان ید واحد قرار گرفته و همه در راستای توسعه و ارتقاء وضعیت اقتصادی استان و معیشتی مردم گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگری اظهار کرد: حوزه اقتصادی استانداری و مجموعه اقتصادی استان گیلان در حوزه گردشگری، اقتصاد و کشاورزی روند بسیار امیدوار کننده‌ای را آغاز کرده‌اند و تصویر ظرفیت های استان و آنچه در این نمایشگاه ارائه شده، بسیار روشن است.

وی عنوان کرد: در این استان ظرفیت های حوزه اقتصاد دریامحور، گردشگری از جمله دریایی، شیلات، کشاورزی و غیره بسیار گسترده است و در چشم اندازی که پیش رو است این دیار می تواند جای خود را در اقتصادی کشور در ابعاد مختلف اعم از اشتغال، تولید، صادرات و غیره با توجه به این ظرفیت ها بیابد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه بخش های استان اعم از اقتصادی و سیاسی و غیره در کنار حوزه های اجرایی به عنوان ید واحد قرار گرفته و همه در راستای توسعه و ارتقاء وضعیت اقتصادی استان و معیشتی مردم گام بردارند.

احمدی سنگری تصریح کرد: اگر واقعا همه دست به دست هم داده و این انسجام در استان شکل گیرد گیلان دیگر وضعیت موجود را نخواهد داشت زیرا ما دریا بزرگترین نعمت خداوندی را داریم، سرمایه های انسانی و جوانان توانمند بسیاری در استان داریم که همه می توانند و باید در مسیر توسعه گیلان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: هم اکنون رویکرد استان هم در این مسیر امیدوار کننده است و آینده بسیار پررونق برای این خطه پیش رو داریم و که در سایه همین انسجام شاهد این رونق تولید و اشتغال در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری و دریایی و غیره خواهیم بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377885
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار