خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/20 - 11:01
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
رحمت زاده تاکید کرد:

ضرورت تکمیل سالن‌های نیمه‌کاره ساماندهی هیئت‌های ورزشی شهرستان صومعه‌سرا

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی،در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بود، به بررسی وضعیت ورزش در این شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سعید رحمت‌زاده،نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی،در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بود،به بررسی وضعیت ورزش در این شهرستان پرداخت و بر لزوم اصلاح شاخص برخورداری ورزش صومعه‌سرا تأکیدکرد.

رحمت زاده اعلام داشت که این موضوع به کاهش بودجه و امکانات ورزشی منجر شده است و نیاز به توجه فوری دارد.

وی همچنین به وضعیت سالن‌های ورزشی نیمه‌کاره اشاره کرد و خواستار تکمیل و تجهیز این سالن‌ها شد تا جوانان و نوجوانان بتوانند در شرایط مناسب به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

️نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت ساماندهی هیئت‌های ورزشی شهرستان صومعه‌سرا تأکید و بیان کرد :باید به رشته‌هایی که سابقه افتخارآفرینی و مدال‌آوری دارند، توجه ویژه‌ای شود.
️وی به‌خصوص به ورزش بسکتبال و ورزش‌های رزمی صومعه‌سرا اشاره کرد که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی برای استان و کشور به ارمغان آورده است.

رحمت‌زاده در ادامه بر ضرورت تأمین اعتبار برای هیئت‌های ورزشی فعال تأکید کرد که با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هیئت های ورزشی فعال اختصاص پیدا کرد. همچنین باعنایت به نیاز اداره ورزش و جوانان صومعه‌سرا مقرر شد، مقدمات اختصاص یک دستگاه خودروی سواری برای این اداره فراهم شود.

️در دیدار سعید رحمت‌زاده، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، با حسن صیاد مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان گیلان؛رحمت‌‌زاده به مشکلات ناشی از رکود بازار و نارضایتی اصناف و بازاریان از نرخ مالیات پرداخت و بر ضرورت تعامل مثبت مالیات با بازار تأکید کرد.

️عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد : باوجود ضرورت توجه به مالیات به عنوان منبع درآمد عمومی و مبارزه با فرار مالیاتی توسط عده‌ای خاص، لازم است که نظام مالیاتی با توجه به شرایط اقتصادی کشور،تعامل سازنده‌تری با بازاریان و اصناف داشته باشد و نظر به رکود حاکم بر بازار می‌بایست نهایت مساعدت صورت گیرد.بدیهی است این گفتگوها و مطالبه‌گری‌ها در راستای کاهش فشار مالیاتی بر کسب‌ وکارها و البته بهبود شرایط اقتصادی کشور است که وظیفه نظارتی نماینده مجلس و همچنین توقع مردم از نمایندگان خود است.

️مدیرکل مالیات گیلان نیز در این دیدار قول مساعد علاوه بر انجام وظایف سازمانی نهایت مساعدت با مردم صورت پذیرد و فعالیت‌های مالیاتی شهرستان صومعه‌سرا با نگاه سازنده و در تعامل با بازار دنبال شود.

حضور سرزده و شبانه نماینده مردم در بیمارستان امام خمینی شهرستان صومعه سرا

سعید رحمت زاده، نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس همچنین، به‌طور سرزده از بیمارستان امام خمینی این شهرستان بازدید کرد. در این بازدید، وی از روند رسیدگی و درمان بیماران عیادت کرد و با کادر درمان به گفتگو پرداخت./

پایان پیام

  • کد خبر : 383129
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار