خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/31 - 14:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی عنوان کرد

ضرورت توجه ویژه دولت به افزایش سرانه بهداشتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی در بهارستان و رباط کریم

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس خواستار ضرورت توجه ویژه دولت به افزایش سرانه بهداشتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی در حوزه انتخابیه خود شد.

حسن نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص میزان بهره مندی شهرستان های بهارستان و رباط کریم از  بودجه های عمومی و استانی گفت: این دو شهرستان جز محروم ترین نقاط کشور همچنین در سطح استان محسوب می شود درحالیکه واحدهای تولیدی بسیاری در این دو شهرستان وجود دارد و به میزان قابل توجهی مالیات به دولت پرداخت کرده اند.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به میزان مالیات پرداخت شده واحدهای صنفی در شهرستان های بهارستان و رباط کریم، متاسفانه این دوشهرستان در محرومیت بسر برده و سرانه بهداشتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی به میزان قابل توجهی کم بوده  که باید دولتمردان تلاش کنند که سرانه های مذکور را افزایش دهند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: شهرستان های بهارستان ورباط کریم به دلیل جمعیت بسیار وتنوع قومیتی که از آن به عنوان ایران کوچک یاد می شود، باید مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرند اما متاسفانه حضور مسئولان استانی نیز در دو شهرستان نیز بسیار کم بوده که این شرایط نشان دهنده بی مهری وکم توجهی دولتمردان به این دو شهرستان است.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلاتی از قبیل کمبود آب و مشکلات فاضلاب، کمبود سرانه آموزشی با توجه به جمعیت بالا در بهارستان و رباط کریم، باعث ایجاد نارضایتی مردم در این دو شهرستان شده که مشکلات بهداشتی و کمبود سرانه بهداشتی نیز  به مشکلات مردم اضافه شده است؛ لذا نیاز است که مسئولان توجه بیشتری به نقاط محروم کشور از جمله بهارستان و رباط کریم داشته ومشکلات مردم را تا حد امکان تقلیل دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 363826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار