خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 14:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فروردین مطرح کرد:

ضرورت اعمال تغییراتی از سوی وزیر ورزش در ساختار مدیریتی استان‌ها

رییس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم، با بیان اینکه برخی مدیران حوزه ورزش فعال در استان‌ها از گذشته باقی مانده‌اند، اعمال تغییراتی در ساختار مدیریتی این وزارتخانه توسط وزیر ورزش به‌منظور رفع ضعف عملکردها در این حوزه را امری ضروری دانست.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به برخی انتقادات پیرامون نحوه عملکرد مدیران حوزه ورزش، گفت: ما تا زمانی که گزارش‌های مستند و مکتوب از عملکرد وزارتخانه دریافت نکنیم نمی‌توانیم دراین رابطه اظهارنظر کنیم اما در خصوص ضعف عملکرد برخی مدیران حوزه ورزش فعال در استان‌ها باید هر نماینده‌ای از نقش نظارتی خود کوتاه نیاید و ما هم از طریق کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش تلاش می‌کنیم که بتوانیم ضعف‌هایی که در این حوزه وجود دارد را با استفاده از اهرم‌های نظارتی برطرف کنیم.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته برخی مدیران این حوزه از گذشته باقی مانده‌اند بنابراین قطعا نیاز به ایجاد تغییر و تحولاتی در ساختار مدیریتی این وزارتخانه وجود دارد که امیدوارم وزیر ورزش با ارزیابی که انجام می‌دهد به گونه‌ای تصمیم بگیرد که رضایتمندی به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: بخشی از ضعف عملکرد مدیران نیز ناشی از عدم تخصیص اعتبارات مطابق با انتظارات است کمااینکه پروژه‌های ورزشی به دلیل وجود این مشکل، سالیان درازی است که معطل مانده‌اند و براساس برآوردی که کرده‌ایم حدود 39 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است تا پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در جلسه شورای عالی ورزش با حضور رییس‌جمهور مقرر شد اتمام پروژه‌های حوزه ورزش که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند در دستورکار قرار گیرند که تنها برای تکمیل پروژه‌های ملی این حوزه تخصیص 3 هزار میلیارد تومان اعتبارات نیاز است.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما هم در کمیسیون فرهنگی اعتبارات خوبی برای حوزه ورزش در بودجه درج کردیم که امیدواریم با تخصیص آنها، بخش اعظمی از پروژه‌های این حوزه به اتمام برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377811
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار