خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/26 - 09:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی خواستار شد

ضرورت اختصاص اعتبار بیشتر جهت آبرسانی به روستاهای نظرآباد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس به اهمیت آب‌رسانی به روستاهای نظرآباد اشاره و دریافت اعتبار بیشتری برای این مهم را مطالبه کرد.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پیگیری مشکلات شهرستان نظر آباد بر لزوم حمایت از کشاورزان این شهرستان تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تخصیص اعتبارات ویژه برای حمایت از این قشر زحمت‌کش به‌ویژه در حوزه انتقال آب است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه نیمه‌کاره مجتمع فرهنگی هنری شهر تنکمان، خواستار تخصیص اعتبار ویژه جهت تکمیل و تجهیز این مجتمع شد و افزود: عقب‌ماندگی‌ها در حوزه زیرساخت‌ها و سرانه‌ها در این شهر بسیار و نیازمند حمایت خاص است.

 وی به اهمیت آب‌رسانی به روستاهای نظرآباد اشاره و دریافت اعتبار بیشتری برای این مهم را مطالبه کرد و اظهار داشت: بودجه مناطق محروم استان البرز ارتقا ویژه‌ای پیداکرده که ضروری است به نحو احسن در این مناطق توزیع شود.

حدادی به پل راه‌آهن هشتگرد به نظرآباد در محدوده امام‌زاده جعفر(ع) اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد و به علت اهمال شرکت راه‌آهن متوقف‌شده و باعث نارضایتی مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380550
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار