خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/02/06 - 10:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عنابستانی در دیدار با اعضای انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان سبزوار:

صدای مردم را همه جا به گوش مسئولان می‌رسانیم / تخصیص اعتبارات ویژه به حوزه انتخابیه را دنبال می‌کنیم

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس در دیدار با اعضای انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان سبزوار با بیان اینکه صدای مردم را همه جا به گوش مسئولان می‌رسانیم ، گفت: تخصیص اعتبارات ویژه به حوزه انتخابیه را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اعضای انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان سبزوار دیدار و گفتگو کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست با بیان اینکه اولویت ما در هر زمانی خواسته های مردم است و اینکه هفته گذشته و طی جلسه با استاندار اعتراض و مطالبه خود مبنی بر نارضایتی از عدم تخصیص اعتبارات کافی به حوزه انتخابیه را به وی اعلام کرده ایم گفت: وضعیت راه ها یکی از مهم ترین موضوعات و مسائلی ست که باید به آن توجه ویژه شود چرا که در ذیل عدم تخصیص اعتبارات لازم به حوزه انتخابیه وضعیت جاده های مواصلاتی غرب خراسان غیر قابل قبول است.



وی با اشاره به اینکه در هر شرایط و زمانی خواسته ها و اولویت های مردم مهم ترین مطالبه ما از مسئولان در سطح کشور و استان است ادامه داد: هیچ تریبونی نیست که از آن صدای مردم را منعکس نکنیم، چه در جلسات متعدد در مجلس، در ارتباط با اعضای دولت و استانداری همیشه طرح خواسته های به حق مردم را به جد اعلام و پیگیری کرده ایم.



عنابستانی افزود: خوشبختانه وحدت و یکپارچگی مسئولان شهرستان آینده روشنی را برای مساعد شدن اوضاع و بهبود وضعیت حوزه انتخابیه میسر خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 340740
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار