خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 14:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عبداللهی:

شهرک‌های صنعتی اهر و هریس فاقد شبکه فاضلاب و برق هستند/ ایجاد واحدهای تولیدی بدون توجه به ظرفیت تولید برق در شهرک‌های صنعتی قاعده غلطی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه متاسفانه شهرک صنعتی اهر و شهرک صنعتی هریس فاقد شبکه فاضلاب و تولید برق متناسب با تعداد واحدهای فعال در آنها هستند، ریشه این مشکلات را عملکرد وزارت نیرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دانست.

بیت‌اله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان مربوطه به تامین زیرساخت‌های لازم برای تامین برق و ایجاد شبکه فاضلاب برای شهرک‌های صنعتی فعال در حوزه انتخابیه‌اش، گفت: شهرک صنعتی اهر و شهرک صنعتی هریس فاقد شبکه فاضلاب هستند و این درحالی است که قبل از احداث این شهرک‌ها باید نسبت به احداث شبکه فاضلاب برای آنها تدابیری اتخاذ می‌شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون واحدهای تولیدی فعال در این شهرک‌های صنعتی با مشکلات متعددی مواجه هستند که باعث عدم تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.

وی در تشریح مشکل تامین برق برای شهرک صنعتی هریس متناسب با تعداد واحدهای فعال در آن، یادآور شد: این قاعده غلطی است که خارج از ظرفیت تولید برق در یک شهرک صنعتی نسبت به ایجاد واحدهای تولیدی جدید اقدام شود و این آفت بزرگی در این منطقه است که باعث سرگردانی سرمایه‌گذاران شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: متاسفانه وجود این مشکل به بی‌تدبیری هم وزارت نیرو و هم مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برمی‌گردد که باید در این زمینه پاسخگو باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380753
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار