خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 14:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

شهدا نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و انقلابی را به نمایش گذاشتند

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پیامی واقعه تروریستی حمله به مقرانتظامی شهرستان راسک و شهادت نیروهای جان بر کف فراجا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان وچهارباغ در مجلس درپی واقعه تروریستی حمله به مقرانتظامی شهرستان راسک و شهادت جمعی از پرسنل جان بر کف فراجا  پیام تسلیتی صادر کرد.



متن پیام به شرح زیر است؛



بسم الله الرحمن الرحیم



"و لا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتاً بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون"



 شهدا در مسیری که با خداوند متعال معامله کردند از جان و مال خود گذشتند تا سربلندی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند و شهدا با رفتار خود نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و انقلابی را به نمایش گذاشتند.



 شهادت شجاعانه پرسنل غیور  نیروی انتظامی  که در حین ماموریت به فیض شهادت رسیدند  را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانوادهای  صبور و بزرگوارشان، مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، استان البرزبه ویژه مردم شهیدپرور حوزه انتخابیه و پرسنل خدوم نیروی انتظامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهدای والامقام علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم./



پایان پیام

 

  • کد خبر : 373410
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار