خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/19 - 14:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگلری:

سهمیه آب کشاورزی بانه و سقز بسیار پایین است/ضرورت دستور وزیر نیرو برای افزایش سهمیه آب این منطقه

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس، با بیان اینکه سهمیه آب در این منطقه بسیار پایین است و این موضوع مشکلات جدی برای کشاورزان استان ایجاد کرده است از وزیر نیرو خواست تا دستور لازم برای افزایش سهمیه آب حوزه کشاورزی بانه و سقز را صادر کند.

محسن بیگلری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح مشکلات بخش کشاورزی حوزه انتخابیه خود، گفت: کشاورزی مهمترین شغل در سراسر کردستان محسوب می‌شود و تعدادی طرح کشاورزی در جهت اشتغالزایی در این استان در حال اجرا است اما مشکلی که در این حوزه وجود دارد به تامین آب برمی‌گردد چراکه سهمیه آب در این منطقه بسیار پایین است و این موضوع مشکلات جدی برای کشاورزان استان ایجاد کرده است.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار می‌رود وزیر جدید نیرو به این موضوع توجه جدی داشته باشد و دستور لازم برای افزایش سهمیه آب حوزه کشاورزی این منطقه را صادر کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: تامین آب شرب مورد نیاز روستاها از دیگر مشکلات موجود در این منطقه است که امیدواریم مسئولان مربوطه در جهت رفع آن به طور اساسی چاره‌اندیشی کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، در بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه، یادآور شد: ما در بانه تنها یک دستگاه ام آر آی داریم که پاسخگوی نیاز موجود در این منطقه نیست بنابراین انتظار می‌رود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور لازم برای تامین یک دستگاه ام آر آی جدید برای این شهرستان را صادر کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383101
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار