خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 16:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباس‌پور:

سد بالاخانلو بهمن ماه آبگیری می‌شود

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح روند احداث سد بالاخانلو یادآور شد که این سد در بهمن ماه آبگیری خواهد شد.

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقداماتی که در حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما در دوره هشتم مجلس سد بالاخانلو را کلنگ‌زنی کردیم که متاسفانه بعد از اتمام مجلس مجلس تعلیق شد سپس مجدد در این دوره از مجلس این موضوع را پیگیری کردیم که به نتیجه رسید و اعتبارات لازم برای آن تامین شد و در بهمن ماه نیز آبگیری خواهد شد.



نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه فنی و مهندسی در این منطقه وجود داشت که تعداد 3500 دانشجو در آن تحصیل می‌کردند که متاسفانه با دانشگاه بین‌المللی قزوین ادغام شده و همین عامل منجر به تضعیف این دانشگاه شده بود.



عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما ابتدا نسبت به استقلال این دانشگاه اقدام و ردیف بودجه مستقلی هم برای آن تعیین کردیم، همچنین بودجه هزینه‌های جاری آن را افزایش دادیم و هم‌اکنون نیز در تلاش هستیم تا برای برخی اقدامات عمرانی مورد نیاز این واحد، ماده 23 را اخذ کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 373422
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار