خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/31 - 08:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عبدالهی:

سالن های ورزشی اهر و هریس نیمه کاره رها شده اند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: در حال حاضر وضعیت ورزش حوزه انتخابیه مطلوب نیست و امکانات ورزشی مناسبی نداریم و هئیات های ورزشی هم امکانات خاصی ندارند. خیلی از روستاها و بخش های ما امکانات ورزشی کافی ندارند.

بیت اله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در حوزه انتخابیه گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری در شهرستان اهر که حدود 20 سال پیش کلنگ زنی شده است تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است اگرچه در دوره ای که نماینده بودم پیگیری کردم و اعتباراتی در نظر گرفته شد اما بعد از آن مسکوت ماند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ورزش حوزه انتخابیه مطلوب نیست و امکانات ورزشی مناسبی نداریم و هئیات های ورزشی هم امکانات خاصی ندارند. خیلی از روستاها و بخش های ما امکانات ورزشی کافی ندارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بیان کرد: زمین چمن مصنوعی که در اکثر شهرها تعداد زیادی وجود دارد اما متاسفانه در بخش ها و روستاهای ما تعداد بسیار ناچیز است که این موضوع باعث سرخوردگی جوانان منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با مدیرکل ورزش استاندیداری داشتم و وضعیت را تشریح کردم که به حاظ امکاناتی ضعیف است و در حال حاضر هم در انتظار دولت جدید هستیم تا با آنها در این رابطه رایزنی شود تا شاید اقداماتی انجام گیرد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379750
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار