خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 10:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بهروزی‌فر:

سالانه طرح هادی بیش از 10 روستا در فومن و شفت مورد بازنگری قرار گرفته است/بازسازی کامل ورزشگاه آزادی فومن

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، با بیان اینکه در گذشته سالانه طرح هادی تنها برای یک یا دو روستا در این منطقه مورد بازنگری قرار می‌گرفت از ارتقای این میزان روستا به سالانه بیش از 10روستا خبر داد که در طول سه سال و نیم گذشته طرح هادی آنها مورد بازنگری قرار گرفته است.

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به نحوه اجرا و بازنگری طرح هادی در حوزه انتخابیه خود، گفت: در گذشته شفت از جمله شهرستان‌هایی بود که طرح هادی در آن سالانه تنها برای یک یا نهایت دو روستا مورد بازنگری قرار می‌گرفت اما در طول سه سال و نیم گذشته این میزان به طور میانگین سالانه به بیش از 10 روستا ارتقا داده شد.



نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون در شهرستان شفت سالانه طرح هادی برای 10تا 12 روستا مورد بازنگری قرار می‌گیرد و منابع لازم برای آن را نیز از اعتبارات ملی تامین کردیم.



وی تصریح کرد: البته بازنگری طرح هادی برای شهرستان فومن نیز به همین صورت انجام شد ضمن اینکه بازسازی راه‌های روستایی این شهر هم در قالب مرمت یا روکش آسفالت به طور جدی پیگیری و انجام شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، در بیان اقداماتی که در حوزه ورزش برای شهرستان فومن انجام داده است، یادآور شد: در حوزه ورزش شهرستان فومن نیز بازسازی و تجهیز ورزشگاه آزادی را پیگیری و انجام دادیم کما اینکه زمین چمن و جایگاه تماشاگران این ورزشگاه به طور کامل بازسازی شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374803
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار