خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 14:42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
موحد مطرح کرد:

ساخت چندین مدرسه در روستاها و شهرهای کهگیلویه/ آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه

نماینده مردم دهدشت، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: اقدامات خوبی هم برای ساخت مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه انجام گرفت و مقرر شد برای تعداد باقی مانده هم اعتباراتی از سوی نوسازی مدارس انجام بگیرد تا کار آنها انجام شود.

محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام شده چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث و به بهره برداری رسیدند و تعداد دیگری هم در حال ساخت هستند که امیدواریم با تزریق اعتبارات تکمیل شوند. همچنین برای اخذ امکانات پزشکی نیز  با مسئولان وزارت بهداشت رایزنی هایی انجام گرفت تا با جدیت این موضوع را مطرح کنند. 

وی افزود: همچنین برای حل مشکل راه های روستایی نیز نشستی با رئیس راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتم تا روستاهایی که مشکل آسفالت دارند آسفالت آنها تامین و سریعا مشکل این مسیرها را برطرف کنند.

نماینده مردم دهدشت، بهمئی، چرام و لنده در مجلس عنوان کرد: اقدامات خوبی هم برای ساخت مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه انجام گرفت و مقرر شد برای تعداد باقی مانده هم اعتباراتی از سوی نوسازی مدارس انجام بگیرد تا کار آنها انجام شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 378756
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار