خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/08 - 09:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی خبر داد

راه اندازی برخی از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل علی آباد/ بازسازی و نوسازی چند مدرسه در حوزه انتخابیه

نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده تعدادی از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان علی آباد راه اندازی شدند.

رحمت اله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده و مساعدت های لازم دانشگاه علوم پزشکی و همچنین وزارت بهداشت در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه تعدادی مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد و در حال حاضر نیز به مردم خدمات ارائه می دهند که این اتفاق مطلوبی بوده است. 



وی افزود: ناگفته نماند که با مکاتبات و پیگیری هایی که از سوی وزارت بهداشت صورت پذیرفت برخی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی حوزه انتخابیه تخصیص پیدا کرد و تحویل این مراکز داده شد که این موضوع نیز می تواند بخشی از مشکلات بهداشت و درمان منطقه را برطرف کند.



نماینده مردم علی آباد در مجلس بیان کرد: در حوزه آسفالت راه های روستایی و شهری نیز با پیگیری های انجام شده و با مساعدت های صورت گرفته از طرف بنیاد مسکن تعدادی از راه های روستایی آسفالت شدند و البته مقرر شد آن تعداد روستایی که آسفالت نشدند هم در آینده ای نزدیک آسفالت شوند.



این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در موضوع نوسازی و بازسازی مدارس هم تعدادی از مدارس شهرستان بازسازی شدند و البته امکانات آموزشی نیز برای آنها اخذ گردید؛ همچنین با تلاش های انجام شده تعدادی از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان علی آباد راه اندازی شدند./



خبرنگار: علیرضا رضائیان



پایان پیام

  • کد خبر : 357885
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار