خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/05 - 10:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی:

راه‌های اصلی استان مازندران در بدترین وضعیت قرار دارند/وزارت راه منابع مالی حوزه راه این استان را برای آزادراه تهران-شمال هزینه می‌کند

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، در انتقاد به بی‌توجهی دولت و وزارت راه و شهرسازی به زیرساخت‌های حوزه راه استان مازندران یادآور شد: وزارت راه تمام منابع مالی اختصاص‌یافته به حوزه راه استان مازندران را برای پروژه آزادراه تهران-شمال و تامین رفاه تهرانی‌ها هزینه می‌کند.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود در حوزه راه و شهرسازی، گفت: بی‌توجهی دولت و وزارت راه و شهرسازی به زیرساخت‌های حوزه راه این منطقه یکی از مشکلات اساسی استان مازندران است مخصوصا راه‌های اصلی این استان در بدترین وضعیت قرار دارند.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی بدون توجه به این وضعیت، تمام منابع مالی اختصاص‌یافته به حوزه راه استان مازندران را برای پروژه آزادراه تهران-شمال هزینه می‌کند که هیچ تاثیری بر میزان درآمد این منطقه نداشته است و درعمل این منابع برای تامین رفاه تهرانی‌ها هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون برغم اینکه استان مازندران 3 میلیون و چهارصد هزار نفرجمعیت دارد اما زیرساخت‌های آن در حوزه راه رها شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، از وضعیت پسماندها به عنوان دیگر مشکلات مهم استان مازندران یاد کرد و افزود: البته در این زمینه در ساری اتفاقات خوبی افتاده است کمااینکه دولت بیش از هزار میلیارد تومان اعتبارات برای احداث زباله‌سوز تخصیص داده است و قرار است به زودی افتتاح شود.   

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این زباله‌سوز در سفر دوم رییس‌جمهور افتتاح می‌شود و با این اقدام مشکلات استان مازندران و مرکز این استان حل خواهد شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377602
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار