خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 08:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی خبر داد

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تامین آب کشاورزی ساری و میان دورود

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر نیرو داشتم که پیرامون دغدغه کشاورزان در حوزه بحران آب، توقف کامل سد فینسک و لایروبی آب بندان ها بحث و بررسی شد.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده یک دستگاه پیشرفته PET  اسکن برای تشخیص و مراقبت دقیق انواع بیماری ها از قبیل سرطان، مشکلات قلبی، اختلالات مغزی و مشکلات سیستم عصبی برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری تهیه، جانمایی و آماده شروع به کار شده است.



وی افزود: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر نیرو داشتم که پیرامون دغدغه کشاورزان در حوزه بحران آب، توقف کامل سد فینسک و لایروبی آب بندان ها بحث و بررسی شد و آقای وزیر در رابطه با سد فینسک تاکید کردند که هیچ جای نگرانی ندارد چرا که قابلیت اجرایی ندارد.



نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: در این نشست بر رفع مشکل بحران بی آبی کشاورزان تاکید شد تا هر چه سریع تر به این موضوع ورود کنند و قول مساعد دادند تا جهت رفع این این موضوع پیگیری های لازم را انجام دهند. 



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از دغدغه های کشاورزان لایروبی بیش از 50 آب بندان حوزه انتخابیه بوده است که مقرر شد در یک برنامه دو ساله و با مشارکت جهاد کشاورزی و کشاورزان با اعتباری بالغ بر  200 میلیارد تومان انجام گیرد.



بابایی کارنامی گفت: موضوع تکمیل پست برق بخش دودانگه نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح  شد و آقای وزیر با اختصاص اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به این پروژه موافقت کردند تا هر چه سریع تر انجام شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359996
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار