خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/16 - 15:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت؛ پیگیری رفع مشکلات بیمارستان شهرستان سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: جلسه ای با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون تامین تجهیزات بیمارستان،توسعه اتاق عمل، تکمیل نیروی انسانی،احداث اورژانس ۱۱۵سمیرم، دیوارکشی ۱۲ خانه بهداشت مباحثی مطرح شد و قرار بر این شده است اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با وزیر آموزش وپرورش داشتم که در این دیدار پیرامون اختصاص امکانات به مدارس شهرستان و همچنین رفع کمبود معلم بحث و بررسی شد.



وی افزود: همچنین برای ساخت اورژانس ۱۱۵ شهر سمیرم نیز مکاتباتی با وزیر بهداشت و معاونت توسعه و برنامه‌ریزی این وزارتخانه انجام گرفت و مقرر شد در این رابطه اقدامات لازم انجام گیرد.



نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: جلسه ای هم اخیرا  با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون تامین تجهیزات بیمارستان،توسعه اتاق عمل، تکمیل نیروی انسانی،احداث اورژانس ۱۱۵سمیرم، دیوارکشی ۱۲ خانه بهداشت مباحثی مطرح شد و قرار بر این شده است اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: نشستی هم با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر صنعت و معدن وتجارت انجام گرفت که در این دیدار پیرامون رفع مشکل واحدهای تولیدی شهرستان و همچنین مساعدت جهت راه اندازی مجدد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل گفت و گو شد که برای انجام مباحث مطرح شده قول مساعد داده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 371159
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار