خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 11:51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی خبر داد

دیدار و گفت و گو با وزیر بهداشت؛ پیگیری جهت رفع مشکلات بهداشت و درمان ساری و میاندورود

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات و مشکلات بهداشت و درمان مطالباتی را مطرح کردم تا اقدامات لازم انجام شود.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون موضوعات و مشکلات بهداشت و درمان مطالباتی را مطرح کردم تا اقدامات لازم انجام شود.



وی افزود: در این نشست تاکید کردم که برنامه ریزی مناسبی برای توسعه ساری و میاندورود وجود ندارد  و متاسفانه ساری به عنوان مرکز استان از امکانات و تجهیزات پزشکی مناسب مغفول مانده است.



نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: از مواردی که در این دیدار مطرح کردم نبود آمبولانس بروز و مجهز در بخش های دو دانگه و چهاردانگه ساری بوده است که صحبت شد تا دو دستگاه آمبولانس به این مناطق تخصیص داده شود.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین موضوع احداث بیمارستان فوق تخصصی قلب در مرکز مازندران، تامین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان های بوعلی، فاطمه زهرا(س) نیز در این نشست مطرح شد که مقرر شد براساس اولویت دستورات لازم صادر شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 359732
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار