خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 15:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بابایی کارنامی مطرح کرد:

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی/ پیگیری جهت استقرار درمانگاه تامین اجتماعی میاندورود

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت و گویی داشتم که در این دیدار پیرامون استقرار درمانگاه شهرستان میاندورود و کلنگ زنی این درمانگاه و همچنین طرح توسعه بیمارستان حکمت ساری و مشکلات درمانی و بیمه ای کارگران ساختمانی بحث و بررسی شد و مقرر شد اقدامات لازم انجام گیرد.

علی بابایی کارنامی در گفت و با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشتم که در این دیدار پیرامون استقرار درمانگاه شهرستان میاندورود و کلنگ زنی این درمانگاه و همچنین طرح توسعه بیمارستان حکمت ساری و مشکلات درمانی و بیمه ای کارگران ساختمانی بحث و بررسی شد و مقرر شد اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: همچنین دیداری هم با معاون سیاسی وزیر کشور داشتم که در این دیدار در خصوص تکمیل طرح توجیهی فنی و اقتصادی تاسیس فرمانداری کیاسر و مباحث مرتبط حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد  و مقرر شد این طرح به هئیت دولت ارسال شود تا اقدامات بعدی انجام گیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: جلسه ای هم با دبیر اقتصادی دولت انجام گرفت که در این جلسه در رابطه با  طرح ساماندهی کارکنان دولت  و حمایت از بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان بحث و بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: اخیرا نیز جلسه ای با معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد که در این جلسه در خصوص حل مشکلات کشاورزان استان های شمالی مباحثی مطرح شد و در نهایت نیز دستورات لازم از سوی آقای مخبر در این رابطه صادر شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 371732
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار