خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/20 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری خبر داد

دیدار و گفت و گو با مدیرعامل بانک ملی؛ پیگیری اخذ تسهیلات برای کارخانه های تولیدی شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی به همراه استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی داشتیم که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف نظیر تامین اعتبار برای حل مشکل واحدهای تولیدی بحث و بررسی شد.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی به همراه استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی داشتیم که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف نظیر تامین اعتبار برای حل مشکل واحدهای تولیدی بحث و بررسی شد.



وی افزود: از موارد مطرح شده در این دیدار موضوع  تعیین تکلیف کارخانه آی تی آی شیراز با مشارکت بانک ملی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی برای خبرنگاران بوده است.



نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد:  از دیگر موارد مطرح شده ارائه تسهیلاتی با اعتبار بالغ بر  ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ برای تکمیل مسیرهای تنگ خیاره به لپویی و سیاخ دارنگون، استفاده از ساختمان قدیمی بانک ملی به عنوان موزه پول و ارز، مولدسازی دارائی های بانک ملی در شیراز و اعطای کمک بلاعوض برای برخی از پروژه ها به عنوان مسئولیت اجتماعی بوده است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین در این جلسه مدیرعامل بانک ملی برای ارائه تسهیلات ماده ۵۶، مشارکت در احیای مجدد کارخانجات مخابراتی راه دور ایران در شیراز و سایر موارد قول مساعد دادند که امیدواریم در اسرع وقت عملیاتی شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 362971
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار